Hier vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen.
Zit uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Bestellen & Levertijd
Na ontvangst van uw bestelling en betaling gaan we het artikel inpakken en wordt het binnen 3 werkdagen verzonden. Binnen Nederland heeft u het dan ook vrijwel altijd binnen 4 tot 5 werkdagen in huis. Heeft u de bestelling voor een bepaalde datum nodig? Laat het ons weten via het opmerkingenvak van uw bestelling en we zullen ons uiterste best doen dat voor u te realiseren.
Alleen reproducties en giclées hebben een iets langere levertijd, omdat die nog opgespannen en voor u ingelijst moeten worden. Deze zijn in het algemeen binnen 5 tot 10 werkdagen gereed en kunt u dus uiterlijk binnen 2 week in huis verwachten.
Mocht een artikel onverhoopt niet meer op voorraad zijn, brengen we u daar meteen van op de hoogte.
Uitgebreidere verzendinformatie en levertijden voor het buitenland vind u hier.
Ja hoor, dat kan… bij het afrekenen kunt u aangeven of u wel of geen account wilt aanmaken. Indien u geen account aanmaakt kunt u alleen niet de status van uw order nazien of een verlanglijstje aan uw account koppelen. Bij een volgende bestelling dient u dan opnieuw uw gegevens in te vullen.
Ga naar mijn account en klik op de link wachtwoord vergeten. U ontvangt een e-mail waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.
Betalen & Fakturering
Onze webwinkel ondersteunt ideal betaling, creditcard betaling, sofort banking, mister cash, achteraf betalen, in termijnen betalen en bankbetaling vooraf. meer info
Ja, dat is geen probleem. Kies bij het afrekenen voor Klarna achteraf betalen.
Naast achteraf betalen biedt onze webshop ook de mogelijkheid om gespreid te betalen in drie termijnen. Dit is mogelijk voor bestellingen tussen de € 100,- en € 3000,-. Kies bij het afrekenen voor of IN3. of Klarna gespreid betalen.
meer info
Zodra je kiest voor achteraf betalen via IN3 of Klarna wordt er door de respectievelijke partij een kleine online kredietcheck gedaan en check persoonsgegevens. Als je niet door de check heen komt kan dat verschillende redenen hebben. Het hoeft niet meteen te betekenen dat je niet kredietwaardig bent, want een foutje in de bestelgegevens kan al maken dat het verzoek is afgewezen. Om privacygevoelige redenen wordt de exacte reden nooit aan ons door,gegeven maar we kunnen wel wat tips geven om je op weg te helpen:
- Je bent niet woonachtig in Nederland
- Het afleveradres is niet hetzelfde als het faktuuradres
- Je telefoonnummer of email blijkt niet juist te zijn
- Andere persoonsgegevens blijken niet te kloppen of kunnen niet geverifieerd worden
- Je plaatst de bestelling vanuit een ander land of risicovol IP adres
- Je hebt in korte tijd meerdere bestellingen geplaatst bij verschillende webwinkels
- Je hebt nog rekeningen openstaan bij IN3 of Klarna
- Of…. en dat is natuurlijk niet te hopen… je staat als wanbetaler bekend.
- Meer informatie over jouw specifieke situatie kun je altijd zelf inwinnen bij In3 of Klarna.
Ja, dat kan. Op het afhaaladres in Borger kunt u per pin of contant betalen.
Zodra we een artikel voor u moeten aanpassen, in een afwijkende maat moeten bestellen, of speciaal voor u gaan ontwerpen, vragen we vrijwel altijd een aanbetaling vooraf. Afhankelijk van het soort artikel is dat tussen de 25 en 50% van het uiteindelijke bedrag.
Vanaf 75 euro verzenden we gratis* binnen Nederland. Voor andere landen en voor bestellingen beneden de 75 euro hangt het verzendtarief af van het gewicht en het formaat van het artikel. Op deze pagina vindt u een volledig overzicht. *Er zijn een paar zeer grote artikelen in onze winkel die van gratis verzending zijn uitgesloten.
In de orderbevestiging treft u faktuur met btw-specificatie aan. Bij orders die wachtend op betaling zijn volgt de factuur zodra de order in behandeling is genomen.
Over het assortiment
Nee, helaas nog niet… artikelen fotograferen, voorzien van een beschrijving en online zetten is redelijk veel werk, maar we werken er hard aan om het online aanbod uit te breiden.
Ja hoor, dat is mogelijk. Van barok klassiek tot minimalistisch, alles is mogelijk. Neem contact met ons op over wat uw wensen zijn en we maken een voorstel en prijsopgave voor u. Bij akkoord maken we het speciaal voor u in de gewenste uitvoering. Zie ook de informatie op de pagina inlijstmogelijkheden.
Annulering & Retour
Voor iedere bestelling geldt dat u 14 dagen de tijd heeft om te bepalen of u het artikel wilt behouden of niet. Binnen deze zichttermijn kunt u zonder opgave van redenen van uw aankoop afzien en het artikel in de originele staat aan ons te retourneren. Artikelen die speciaal voor u op maat zijn gemaakt of aangepast kunnen niet geretourneerd worden.
Mocht u uw bestelling willen annuleren nadat u de order geplaatst heeft, dan dient u ons zsm te berichten per e-mail of per telefoon. We halen de order dan uit ons systeem. Mocht de bestelling echter bij ons al in verzending zijn, dan is de enige mogelijkheid dat u het artikel aan ons retour zendt, nadat u het ontvangen heeft.
Vul het formulier in bij stap 1 op de pagina retouren. U kunt het artikel vervolgens gefrankeerd aan ons retour zenden naar: Stips, Strengenweg 1-d, 9531 TE Borger. Het artikel dient ongebruikt te zijn en onbeschadigd in de originele verpakking retour gezonden te worden.
Annuleren is in dit geval alleen mogelijk, zolang het artikel nog niet in productie is genomen. In een enkel geval willen we wel kijken of we het artikel voor u kunnen verkopen. Neem contact met ons op over de mogelijkheden.
Na ontvangst van het artikel, zullen we het inspecteren en indien onbeschadigd, storten we binnen 10 dagen het volledige aankoopbedrag aan u terug. De kosten die u maakt voor retournering en eventuele verpakkingskosten zijn voor uw eigen rekening.
Service & Garantie
Op de meeste artikelen zit een jaar garantie op fabricagefouten en eventuele gebreken. In een enkel geval is de garantietermijn iets korter of juist langer. In dat geval staat dit bij het artikel apart genoemd onder het kopje extra informatie. Op giclees zit 75 jaar kleurgarantie.
Neem contact met ons op en vermeld daarbij wat het defect of de beschadiging is en om welk artikel het gaat. We bekijken voor u de mogelijkheden voor reparatie en zullen u vervolgens een prijsopgave doen toekomen. Hierna kunt u beslissen of u het artikel wilt laten repareren.