Retouren

Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd heeft om te bepalen of u het artikel wilt behouden of niet. U kunt het artikel dus in alle rust bekijken en bepalen of het mooi in uw interieur past en of u het wilt behouden.

Wilt u het artikel niet houden, dan geen enkel probleem. U krijgt uiteraard het geld van ons terug.

Een artikel retourneren gaat eenvoudig aan de hand van de volgende 3 stappen:

1. Een artikel retour melden

Mocht het artikel niet naar uw wens zijn of u het om een andere reden terug wilt doen, dan kunt u het retour melden via onderstaand formulier. Het artikel dient ongebruikt te zijn, onbeschadigd en zit nog (indien van toepassing) in de originele verpakking. Artikelen die speciaal voor u op maat zijn gemaakt of voor u zijn aangepast kunnen niet geretourneerd worden.

reCAPTCHA is required.
2. Het artikel retour zenden

Na het invullen van het retourformulier kunt u het artikel aan ons terugsturen. Het is het beste om het weer in de originele verpakking in te pakken, mits die nog in tact is. Mocht de originele verpakking niet meer aanwezig zijn of beschadigd, dan dient u zelf voor een vervangende verzenddoos te zorgen die voldoende bescherming  biedt.

Het retouradres is: Stips, Poelestraat 23, 9711 PH Groningen.

We adviseren verzending met DHL, PostNL of DPD. U kunt bij deze vervoerders eenvoudig een verzendlabel aanmaken en u kunt het pakket gemakkelijk inleveren op een servicepunt bij u in de buurt.
Mocht het artikel te groot zijn voor voor verzending met 1 van deze vervoerders neem dan contact met ons op.

3. Uw geld terug

Zodra het artikel bij ons binnen is, zullen we het inspecteren en indien onbeschadigd, storten we binnen 10 dagen het volledige aankoopbedrag aan u terug. De kosten die u maakt voor retournering en eventuele verpakkingskosten zijn voor uw eigen rekening.

Mocht het artikel gebruikt/beschadigd blijken te zijn, dan nemen we contact met u op om naar een alternatieve oplossing te zoeken.